[Pre Nintendo] PS3 bez zakúpenia Mad Skills BMX 2

[Pre Nintendo] PS3 bez zakúpenia Mad Skills BMX 2

 

 

Mad Skills BMX 2 hack generator creator Turborilla

 

 

Veľkosť - 211,83 mB
Všimnite si - závodím s BMX skutočným životom, ktorý som absolvoval 5 1/2 rokov, som v 11 expertnej triede. Takže by som mal vedieť, ako dobrá je táto hra, alebo nie, mal som všetky hry, ktoré vydali ako BMX, tak aj motokros, a bol som veľmi rád obidve tieto hry a bol som pravdepodobne najlepší hry pre tieto dve kategórie, ktoré som „ hral som túto hru BMX je najlepšia hra, akú som kedy videl pre BMX, a jednu z najlepších hier, ktoré som hral celkovo, ak chceš byť kryptom o pridaní, idete rovno, chýba vám skvelá hra, je to hra, ktorú som kúpil I by odporučil každému, že je to tak zábavné ... Vidím ľudí hovoria, že musíte utrácať peniaze, aby udržali krok, nie, že to tak nie je, to sa nazýva práca na to, že nie je dieťa. Cítim sa zle pre tvorcov, ktorí strávili roky tvorbou tejto hry, aby ich ľudia nazývali chamtivými. Hovorím, že táto hra je úžasných päť hviezdičiek
1.1.2
4,7 z 5
Skóre - prehľad z roku 19836
Vydavateľ - Turborilla
Hromadu zlata

 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0